piątek, 27 grudnia 2013

Świąteczne ozdoby ręcznie robione

A oto i moje ozdoby i dekoracje świąteczne. Co prawda Święta już za nami, ale nastrój świąteczny na pewno będzie nam towarzyszył jeszcze przez jakiś czas....




Zawsze w adwencie szyję przynajmniej kilka ozdób świątecznych. Te zrobiłam w zeszłym roku. Piękny materiał w czerwoną krateczkę pozyskałam z poszewki na kołdrę zakupionej w sklepie z używaną odzieżą :)









I choć choinkę miałam w tym roku tradycyjnie kolorową .....





 ... ozdoby postanowiłam zrobić szare. Oczywiście nigdzie nie mogłam dostać materiału o odpowiednim odcieniu szarości. Udałam się więc do kopalni pomysłów i inspiracji tkaninowych - czyli do szmateksu i natychmiast znalazłam to o co mi chodziło:


5 zł! - mała cena, duże możliwości wykorzystania





















A to mój tegoroczny amarylis - szkoda, ze taki krótkotrwały....




Wesołe święta już były.... życzymy więc wesołego Sylwestra i szczęśliwego Nowego 2014 Roku.
Pozdrawiamy
-Różne Rzeczy

1 komentarz:

polKa pisze...

Bardzo mi się podobają te szare ozdoby! ja też preferuję rękodzieło wśród ozdób gwiazdkowych :-)